Přejít k hlavnímu obsahu

Specialista péče o zákazníky - Teplice

Pro našeho významného klienta hledáme uchazeče o zaměstnání
ID:
2602

 

 

Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.

 

Náplň práce:

  • stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu
  • budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
  • budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na "studené" kontakty a vnucovat služby či produkty
  • budete spolupracovat s pobočkovou sítí a odbornými útvary společnosti

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • práce na PC - využívat budete bankovní aplikace, MS Office a internet
  • čistý trestní rejstřík
  • jste časově flexibilní, pracujeme na směny - ranní, odpolední, včetně víkendů a svátků
  • máte velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
  • je pro vás typická orientace na výsledek, máte prodejní dovednosti
  • jste samostatný/ -á a cílevědomý/-á, rád/-a soutěžíte a úspěchy ostatních jsou pro vás motivací být ještě lepší
  • stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou

Výhodu oproti ostatním budete mít, pokud:

  • ovládáte anglický jazyk - pokud jste schopný se domluvit anglicky se zahraničním klientem, tak vás za to odměníme

Nabízíme:

  • úvodní zaškolení zdarma
  • možnost částečných úvazků
  • motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
  • stabilní zaměstnání a zázemí mezinárodní banky
  • zajímavou příležitost nastartovat kariéru
  • možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
  • zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky
  • soutěže o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.

Benefity:

  • slevy u spřátelených firem (např. telefonní operátoři)
  • stravenky
  • systém Cafeterie (příspěvky na volný čas)
  • dovolená a placené volno navíc
  • sick days
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění a další

Nástup:

  • ihned nebo dohodou

 

Lokalita: 
Teplice
Region: 
Ústecký kraj
Základní kategorie postižení: 
Tělesná
Interní
Imunologická
Onkologická
Neurologická
Kombinovaná
Stupeň zdravotního postižení: 
invalidní v prvním stupni
osoba zdravotně znevýhodněná
Obor: 
Zákaznický servis
Minimální požadovaná úroveň vzdělání: 
úplné střední odborné vzdělání s vyučením i maturitou
úplné střední odborné vzdělání s maturitou (bez vyučení)
vyšší odborné vzdělání
bakalářské vzdělání
vysokoškolské vzdělání
vysokoškolské doktorské vzdělání
Smluvní vztah: 
hlavní pracovní poměr
Typ pracovního poměru: 
práce na částečný úvazek
práce na plný úvazek
Možnost práce z domova (home office): 
ne
Pozice vhodná pro absolventy: 
ano
Bezbarierové pracoviště: 
Ano
Pokud máte o nabídku zájem, je třeba se nejprve přihlásit.