Přejít k hlavnímu obsahu

Jste zde

Audit pracovních příležitostí pro OZP

Hlavním cílem AUDITU PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ OZP je zanalyzovat pracoviště, pracovní místa a pracovní náplně s ohledem na potřeby OZP a navrhnout optimální řešení či doporučení pro zlepšení zaměstnávání OZP.

Audit pracovních příležitostí OZP Vám odpoví na otázky, koho můžete zaměstnávat, respektive pro jaký typ zdravotního postižení je Vaše pracoviště uzpůsobené (fyzická ergonomie pracoviště), jaké konkrétní úpravy pracovišť je potřeba vykonat a jak náročné změny to budou a vyspecifikuje, případně Vám zoptimalizuje vhodná pracovní místa a pracovní náplně z hlediska potřeb osob se zdravotním postižením, včetně jejich úprav pro potřeby OZP. 

Na audit navazuje poradenství a podpora. Všechny navržené optimalizace, změny a doporučení budeme realizovat s Vámi.

Dotáhneme je až do konce a jsme připraveni, jako společnost zodpovědná za audit a poradenství v HR procesech zaměstnávání OZP, zajistit komplexní řešení:

·         při realizaci změn a doporučení

·         při optimalizaci procesu náboru OZP (vytvořit vhodný inzerát na pracovní pozici, roztřídit došlé životopisy, zorganizovat a vést výběrová řízení 

·         při edukaci managementu v oblasti zaměstnávání OZP

·         při přípravě a provedení rekvalifikačních kurzů dle konkrétních potřeb zaměstnavatele

·         při edukaci HR partnerů v oblasti vedení přijímacího pohovoru s OZP

·         při provedení psychodiagnostiky zájemců o zaměstnání

·         při outsourcingu HR procesů souvisejících se zaměstnáváním OZP – výběr OZP

·         administrativa spojená se zaměstnáváním OZP, zpracování katalogu pracovních pozic OZP, kompletní zpracování popisu pracovních míst atd.
 

V případě doplňujících dotazů nebo zájmu o tuto službu, nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře nebo se obraťte s dotazem na obchodní oddělení T . + 420 732 290 001